Nákup kancelářského nábytku v několika krocích

Zveřejněno v: Kancelářský nábytek Zhlédnutí: 505

Nákup kancelářského nábytku na internetu nemusí být tak složitý jak by se mnohým mohlo zdát.  Nejdůležitější je vybrat typ nábytku dle Vašeho vkusu a se zbytkem Vám již pomůžeme my.

Vše probíhá v několika krocích: 


- zašlete nám půdorys prostoru, který chcete nábytkem vybavit. Důležitou informací pro nás jsou rozměry místnosti, umístění dveří, oken a  vytápění.


- dle Vámi vybraného typu nábytku Vám zpracujeme 3D vizualizaci. Pokud některé rozměry stolů, skříní či polic nevyhovují, upravíme nábytek na míru  tak, aby plně odpovídal  Vašim požadavkům.


- po odsouhlasení 3D návrhu Vám zašleme cenovou nabídku s rozepsanými jednotlivým prvky kancelářské sestavy


- výroba nábytku trvá cca 14 dní v závislosti na objednaném  množství prvků, maximálně však 3 týdny


- nábytek dopravíme až na místo určení při objednávkách nad 10.000,- Kč zdarma


- v případě zájmu za poplatek provedeme na místě montáž nábytku a jeho ustavení v místnosti


A je hotovo. Na všechen nábytek samozřejmě poskytujeme záruku od 2 do 5-ti let. Koupit kancelářský nábytek na internetu je jednoduché a rychlé. Ušetříme Vám čas i peníze

Nevíte si rady?

Kontaktujte nás od 7-17h, každý všední den.