1. konferenční stoly
Do zasedací místnosti určené jen pro jednání s obchodními partnery si můžeme dovolit investovat do designového nábytku, který nás bude reprezentovat. Zvolený nábytek by měl korespondovat s celkovým image firmy. Naproti tomu zasedací místnost určenou pro školení, firemní porady nejlépe vybavíme praktickými menšími stoly, s kterými můžeme lehce manipulovat a přemisťovat je dle momentálních potřeb. Většina porad a jednání se dnes neobejde bez využití elektroniky. Proto je důležité myslet na zabudování zásuvek nebo zásuvkových panelů do stolových desek.
2. konferenční židle
Na jednací židle v zasedací místnosti budou kladeny vysoké nároky. S ohledem na četnost využití je třeba zohlednit obzvláště nosnost židle a odolnost potahového látky proti otěru. Nosnost určitě ne pod 100 kg ! Židle s nižší nosností jsou spíše pro děti. Židle musí být pohodlná! Minimálně s polstrovaným sedákem. Nestojíme o poposedávající nervozní posluchače kroutící se na tvrdé židli.
V současném sortimentu nalezneme množství krásných a pohodlných konferenčních židlí a křesel např. s kolečky, s otočným křížem, s lyžinovým rámem atd. Plastové židle působí elegantně, vzdušně a moderně, ale volte je pouze tam, kde jednání budou krátká.
3. nábytek
V místnosti zařízené pouze jednacími stoly a židlemi se nebudeme cítit dobře a rozhodně to nebude místo, které nás bude reprezentovat. Pokud nám ale prostory nedovolují se v tomto směru více odvázat, minimálně je potřeba jednací místnost vybavit věšákem, věšákovovu stěnou nebo šatní skříní. Není nic trapnějšího než povalující se svršky na stolech, volných židlích a okenních parapetech. Pokud při prezentacích využíváte techniku, je vhodné pořídit uzamykatelnou skříň k jejímu uskladnění.