3DKancelář

0

Co dělat pří změně objednávky?

Pokud jste odeslali onjednávku v systému eshopu a chcete ji změnit, je možno učinit několika způsoby:

  • emailem nebo telefonem - neprodleně a bez zbytečných průtahů, vyhnete se problémům způsobené změnou v objednávkách
  • stornem objednávky a vystavením objednávky nové  - neprodleně a bez zbytečných průtahů, vyhnete se problémům způsobené změnou v objednávkách

 

Bezproblémové storno objednávky je možno, pokud není objednávka připravena k expedici. (zákazník je informován emailem, v jakém stavu se jeho objednávka nachází ).  Jestli je objednávka ve fázi: "připraveno k expedici" a potřebujete ji zrušit, je třeba zaslat emailem žádost o zrušení. Jestli je Vaše objednávka vázána výrobou (to jsou položky, které nejsou skladové a u nichž se vyžaduje nějaká úprava např. čalounění) není možno objednávku zrušit.