Pokud jste odeslali onjednávku v systému eshopu a chcete ji změnit, je možno učinit několika způsoby:
- emailem nebo telefonem - neprodleně a bez zbytečných průtahů, vyhnete se problémům způsobené změnou v objednávkách
- stornem objednávky a vystavením objednávky nové - neprodleně a bez zbytečných průtahů, vyhnete se problémům způsobené změnou v objednávkách
Bezproblémové storno objednávky je možno, pokud není objednávka připravena k expedici. (zákazník je informován emailem, v jakém stavu se jeho objednávka nachází ). Jestli je objednávka ve fázi: "připraveno k expedici" a potřebujete ji zrušit, je třeba zaslat emailem žádost o zrušení. Jestli je Vaše objednávka vázána výrobou (to jsou položky, které nejsou skladové a u nichž se vyžaduje nějaká úprava např. čalounění) není možno objednávku zrušit.